كف سازي و انواع آن براي غرفه هاي نمايشگاهي

غرفه سازي نمايشگاهي,ساخت غرفه نمايشگاهي

كف سازي و انواع آن براي غرفه هاي نمايشگاهي

به منظور جذب مخاطب و حضور پررنگ در غرفه سازي نمايشگاهي علاوه بر طراحي و دكوراسيون غرفه، مي توان از كف سازي متناسب با فضاي غرفه نمايشگاهي بهره گرفت. سازه هاي نمايشگاهي از پيش ساخته شده با پايه هاي قابل تنظيم و با اجراي سريع، سطوحي هموار و زيبا را براي غرفه هاي نمايشگاهي شما ايجاد مي كند.اين نوع سازه هاي از پيش ساخته شده كه به عنوان كف كاذب مورد استفاده قرار مي گيرد.

براي حضور پررنگ و جلوه بيشتر غرفه نمايشگاهي كف سازي مناسب فضاي ساخت غرفه نمايشگاهي مي تواند به تمايز غرفه نمايشگاهي شما كمك كند و سبب شود كه فاصله اي از سطح هموار سالن نمايشگاه براي فضاي غرفه شما ايجاد شود وچشم انداز بيشتري براي برند كسب و كار شما حاصل شود و البته نقش موثري براي ديده شدن و جلب توجه مخاطبان به وجود آيد.در رنگ هاي متنوع و سايز ها و ارتفاع هاي مختلفي وجود دارند و غرفه سازان با توجه به طرح مد نظر خود مي توانند از انواع اين كف هاي كاذب استفاده كنند

هم چنين در طراحي هاي نوآورانه غرفه سازي مي توان از كف هايي كه از متريال هايي خاص تري هستند استفاده نمود. براي مثال موكت،چمن هاي مصنوعي،فرش و يا شيشه نيز مي تواند به عنوان پوشش كف مورد استفاده قرارگيريد. در بعضي از طرح ها ممكن است از پالت هاي بلك لايت استفاده شود و يا پالت هايي به عنوان اكواريم در برخي از قسمت هاي كف جايگذاري شود.

همچنين اين سازه به شما اجازه مي دهد تا تمام فرآيند سيم كشي و نصب تجهيزات غرفه نمايشگاهي خود را از طريق كف انجام دهيد و تغييرات خود را تنها با جابه جايي قطعات كف هاي كاذب انجام دهيد و سازه اي با كيفيت و مقاومت بالا داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.