آيتم هاي تاثير گذار در جذب مخاطب در غرفه نمايشگاهي

غرفه سازي نمايشگاهي,ساخت غرفه نمايشگاهي

آيتم هاي تاثير گذار در جذب مخاطب در غرفه نمايشگاهي

يكي از مهم ترين موارد در برپايي غرفه نمايشگاهي، جذب مشتريان به سوي محصول مي باشد كه در واقع از جمله راه هاي تاثير گذار در مورد توجه قرار دادن محصولات و خدمات ارائه شده در غرفه نمايشگاهي دكوراسيون غرفه مي باشد.

اهميت ساخت و آرايش غرفه نمايشگاهي

از مهم ترين ابزارهاي موثر در تبليغات و جلب مشتري، ساخت و دكوراسيون غرفه نمايشگاهي مي باشد. اهميت طراحي يك غرفه نمايشگاهي شيك و مدرن به قدري است كه شركت هاي زيادي براي ارائه ساخت غرفه نمايشگاهي راه اندازي شده است. غرفه داران عزيز مي توانند با كمك گرفتن از نيروهاي متخصص و با تجربه اين شركت ها بهترين نوع غرفه نمايشگاهي را طراحي كرده و با موفقيت هر چه تمام تر به اهداف تبليغاتي خود برسند. هر فردي كه قصد شركت در نمايشگاه را دارد، به طور حتم به دنبال گرفتن بهترين نتيجه مي باشد زيرا غرفه داران زمان و هزينه زيادي در اين زمينه صرف مي كنند. از آنجايي كه غرفه نمايشگاهي مانند كارت شناسايي يك شركت مي باشد افراد، در طراحي دكوراسيون شيك و زيبا غرفه، بسيار حساسيت به خرج مي دهند.

غرفه نمايشگاهي-رايكاسازان

داشتن غرفه نمايشگاهي زيبا

با توجه به اهميت غرفه نمايشگاهي، احتمالاً اين سوال براي شما نيز پيش آمده است كه داشتن يك غرفه نمايشگاهي زيبا و شيك، تا چه حدي مي‌تواند در تحقق اهداف نمايشگاهي تاثيرگذار باشد ؟ جواب اين سوال واضح است زيرا همه شركت كنندگان در يك نمايشگاه از اهميت يك غرفه جذاب و زيبا مطلع هستند. مهمترين آيتم هاي يك غرفه نمايشگاهي جذاب داشتن وضعيت مكاني مناسب، هماهنگ بودن با نوع كالاي نمايشي، جذابيت بالا و قابل درك بودن پيام طراح براي بيننده مي باشد. طراحان غرفه نمايشگاهي مي دانند كه نه تنها راضي كردن مشتري كافي نمي باشد بلكه بايد همه نيازهاي مشتري را نيز مدنظر قرار داد و براي برآورده كردن اين نيازها نيز چاره انديشيد. در نمايشگاه ها مهم ترين عملي كه انجام مي شود، مطرح كردن نام تجاري شركت ها مي باشد كه اين امر جز با جلب توجه مشتري تحقق نمي يابد.

غرفه نمايشگاهي-رايكاسازان

رنگ غرفه نمايشگاهي

يكي از نكات مهم در طراحي غرفه نمايشگاهي استفاده از رنگ هاي مناسب مي باشد. رنگ روشن با درخشندگي بالا جزو عواملي است كه باعث تحريك بازديد كنندگان در نمايشگاه مي شود. و اما رنگهاي گرم مانند رنگ كرم موجب القاي حس آرامش مشتري شده كه با توجه به فضاي شلوغ نمايشگاه، معمولاً اين رنگ نيز مي‌تواند به كمك غرفه داران بيايد. البته نكته حائز اهميت در مورد رنگ غرفه در هنگام غرفه سازي نمايشگاهي، تطبيق آن با محصول ارائه شده مي باشد. در استفاده از رنگ بايد خصوصيات فرهنگي محل نمايش و تاثير رواني آنها بر روي بازديدكنندگان و مشتريان را در نظر گرفت. عامل مهم ديگر در جذب مخاطب نورپردازي جذاب غرفه نمايشگاهي مي باشد. در مورد نورپردازي غرفه مي توان گفت كه نور ملايم تا حدي فضاي آرام و بدون هرج و مرج را براي شما به وجود مي آورد. شركت هايي كه طراحي غرفه را بر عهده دارند، از جمله شركت رايكا سازان در اين زمينه تجربه و تبحر خاصي داشته و مي دانند كه هر رنگ را با توجه به تأثيري كه دارد در چه فضايي بايد استفاده نمايند. از اين رو مي‌توان گفت كمك گرفتن از اين شركت ها بهترين راه حل براي جذب نگاه مشتريان مي باشد.

غرفه نمايشگاهي-رايكاسازان

حركت و صدا در غرفه نمايشگاهي

بعد از طراحي غرفه نمايشگاهي به دست شركت هاي باتجربه، غرفه داران بايد خودشان براي جلب نگاه مشتري دست به كار شوند. استفاده از صفحه هاي نمايش بزرگ در طراحي غرفه براي معرفي محصولات و خدمات يك شركت مي تواند بسيار جالب باشد همچنين چراغ هاي گردان اتوماتيك موجب مي شود محصولات به زيبايي در داخل غرفه ديده شوند و اين عمل موجب جلب نگاه مشتري خواهد شد. در بسياري از موارد ديده شده است كه پخش آهنگ آرام و متناسب با موضوع نمايشگاه مي‌توانند موثر واقع شده البته نكته مهم در اين مورد اين است كه بايد حجم صدا پايين بوده تا براي مشتريان آزار دهنده نباشد. همچنين استفاده از وسايل سمعي و بصري در فضاي نمايشگاه علاوه بر جذابيتي كه دارد مي‌تواند اطلاعات مناسب و كاملي در مورد محصولات و خدمات ارائه شده توسط غرفه داران در اختيار مخاطبان قرار بدهد.

غرفه نمايشگاهي-رايكاسازان

رايحه مناسب در غرفه نمايشگاهي

اين آيتم شايد براي شما كمي تعجب برانگيز باشد اما بهتر است بدانيد كه محققان دريافته اند كه استفاده از رايحه هاي متفاوت و متناسب، با محصولات ارائه شده مي تواند در جلب رضايت مشتريان بسيار تاثير گذار باشند؛ زيرا در يك فروشگاه زنجيره اي در فضاي كتابفروشي آن از رايحه بوي شكلات استفاده شده بود كه تحقيقات نشان داده فروش كتاب در اين مغازه بيش از سه برابر نسبت به كتابفروشي هاي ديگر بوده است. توجه داشته باشيد كه براي استفاده از رايحه مناسب مانند ديگر موارد، مطابقت دادن آن با محصولات ارائه شده، بسيار حائز اهميت است. در بعضي موارد استفاده از رايحه هاي تند و تلخ و در بعضي از موارد استفاده از رايحه هاي ملايم و شيرين مي تواند كاربردي باشد؛ كه اين مورد نيز با مشاوره گرفتن از متخصصين شركت هاي مختلف از جمله شركت رايكا سازان مي ‌تواند راحت تر و كاربردي تر باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.