با طراحي غرفه نمايشگاهي زيبا به موفقيت نزديك شويد

غرفه سازي نمايشگاهي,ساخت غرفه نمايشگاهي

با طراحي غرفه نمايشگاهي زيبا به موفقيت نزديك شويد

بي شك يكي از مهم ترين بخش هاي هر نمايشگاهي را غرفه هاي آن نمايشگاه تشكيل مي دهند، غرفه سازي نمايشگاهي هنري است كه به ساخت يك غرفه زيبا، مدرن و پسنديده منجر مي شود. غرفه سازي داراي نكات فراوان و مراحل متعددي مي باشد، شما مي توانيد با داشتن يك غرفه زيبا در نمايشگاه به موفقيت هاي بسيار زيادي برسيد. در ادامه با اصول زيبا سازي و همين طور اصول اوليه غرفه سازي بيشتر آشنا مي شويم.

غرفه نمايشگاهي چيست؟

يك غرفه نمايشگاهي زيبا در واقع ابزاري است كه باعث مي شود تا برنامه هاي شما و همين طور محصولاتتان بيشتر به چشم بيايد. شايد در نگاه اول بسياري از افراد اين تفكر را داشته باشند كه داشتن محصولاتي با كيفيت به تنهايي مي تواند باعث جذب مشتري شود و مشتري ها بيشتر به كيفيت مي نگرند، در حالي كه چنين نيست و تجربه ثابت كرده است كه بازديد كنندگاني كه به نمايشگاه مي آيند در اولين قدم وارد غرفه هايي مي شوند كه شكل ظاهري زيباتر و مشتري پسند تري را دارد. براي غرفه سازي به صورت زيبا بايد چندين نكته را همواره به ياد داشته باشيد كه در ادامه با اين نكات آشنا مي شويم.

ساخت غرفه هاي نمايشگاهي

تاثير ماندگاري غرفه شما در ذهن بازديد كنندگان

بي شك مهم ترين عامل موفقيت شما در يك نمايشگاه را مي توان غرفه شما دانست، اين جمله شايد تعجب بسياري از افراد را بر انگيزد ولي وقتي به شركت هاي بزرگ مي نگريد متوجه مي شويد كه اين شركت ها قبل از هر نمايشگاهي به دنبال اين هستند كه غرفه سازي خود را به شكل خاصي انجام دهند تا بازديد كنندگان آن ها افزايش پيدا كند. در واقع غرفه مرحله اوليه جذب مشتري است، هنگامي كه بازديد كنندگان از ديدن غرفه شما لذت ببرند وارد غرفه خواهند شد و شما در اين مرحله مي توانيد به معرفي محصولات خود بپردازيد، در حالي كه اگر غرفه زيبايي را نداشته باشيد در همان مرحله اوليه ممكن است بازديدكنندگان به سادگي از كنار غرفه شما بگذرند و توجهي به آن نكنند.

غرفه نمايشگاهي وسايل منزل

اصول غرفه سازي نمايشگاهي

در غرفه سازي نمايشگاهي همواره بايد چند نكته را به خاطر داشته باشيد، اولين نكته اين است كه غرفه شما يك انبار نيست كه فقط قرار باشد تعدادي محصول را به هر شكلي درون آن قرار دهيد، بنابراين در طراحي غرفه نمايشگاهي همواره بايد سليقه و ذوق و شوق داشته باشيد، دومين نكته اين است كه بايد به غرفه سازي به عنوان يك هنر بنگريد و براي غرفه سازي بايد از هنرمندان اين رشته كمك بگيريد، معمولا افراد كمي هستند كه توانايي طراحي يك غرفه نمايشگاهي زيبا را دارند، غرفه سازي زيبا نيازمند تخصص مي باشد كه شما مي توانيد با تماس با ما به راحتي در اين باره مشاوره بگيريد و با كمي هزينه غرفه خود را به بهترين شكل تزئين كنيد. در غرفه سازي همواره بايد چابك باشيد و بتوانيد خيلي سريع ايده هاي مختلف را از ذهن خود بگذرانيد، چيدمان را خيلي سريع تغيير دهيد و كارهاي بسيار زيادي را در زمان كمي انجام دهيد تا بتوانيد از ميان ايده هاي مختلفتان بهترين ايده را براي طراحي غرفه نمايشگاهي خود انتخاب كنيد. 

غرفه سازي نمايشگاهي تجهيزات نظامي

ايده نو مهم ترين عامل در غرفه سازي

يكي از مهم ترين عواملي كه در طراحي يك غرفه تاثير دارد داشتن يك ايده نو مي باشد، در بسياري از مواقع غرفه هايي كه در نمايشگاه ها با استفاده از ايده هاي نو ساخته شده اند بدون توجه به نوع محصول شان بيشترين بازديد كننده را دارا هستند. ايده هاي تكراري معمولا بازديد كنندگان را خسته مي كند، در سال هاي اخير بسياري از غرفه ها به سبب پر بازديد بودن در دوره هاي قبلي تكرار شده اند كه همين عامل باعث خستگي مفرط بازديدكنندگان شده است، بنابراين شما مي توانيد با داشتن يك ايده نو از بسياري از اين غرفه ها پيشي بگيريد.

غرفه سازي نمايشگاهي

كمك از افراد با تجربه در زمينه غرفه سازي

غرفه سازي همواره مشكلات بسيار زيادي را دارا بوده است، اگر در هنگام غرفه سازي از تجربه افرادي كه قبلا در اين زمينه فعاليت داشته اند استفاده كنيد خيلي سريع تر مي توانيد اين مشكلات را حل كنيد و در نتيجه زمان كمتري را صرف آن ها خواهيد كرد و در نتيجه زمان بيشتري داريد تا بر روي ايده اصلي خود فكر كنيد و آن را پياده كنيد، به همين علت است كه بسياري از افراد همواره از تجربه افراد با تجربه تر استفاده مي كنند.

نكاتي مهم براي طراحي غرفه نمايشگاهي

يكي از مهم ترين نكاتي كه همواره بايد به آن دقت كنيد اين است شخصي كه  طراحي غرفه را به عهده گرفته است بايد درگير كارهاي عملي و اجرايي شود تا با ريزه كاري هاي طرحش آشنا شود، اين كار باعث مي شود تا در حين انجام ريزه كاري ها طرح ايده هاي جديد تري به ذهنش برسد و در نتيجه غرفه شما زيباتر شود. يكي ديگر از نكات بسيار مهم در طراحي يك غرفه زيبا اين است كه هميشه لازم نيست كه طرح هاي شلوغ را براي غرفه خود استفاده كنيد، گاهي اوقات استفاده كردن از طرح هاي خلوت كه باعث ايجاد آرامش در بازديد كننده مي شوند، مي تواند تاثير بسيار زيادي در افزايش بازديد كننده هاي شما داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.