سفارش جديدترين غرفه سازي نمايشگاه

غرفه سازي نمايشگاهي,ساخت غرفه نمايشگاهي

سفارش جديدترين غرفه سازي نمايشگاه

امروزه در نمايشگاه‌ها تنوع غرفه سازي بسيار بالا است، زيرا غرفه‌هاي نمايشگاهي يكي از روش‌هاي تبليغات محصول مي‌باشند. با توجه به سلايق مختلفي كه وجود دارد انواع گوناگوني از غرفه‌ها توسط شركت‌هاي مختلفي ساخته مي‌شود كه هركدام از آن‌ها جنس متفاوتي دارد. در ادامه بهترين نوع غرفه سازي را به شما يادآوري خواهيم كرد و در آخر اين شما هستيد كه بنا به سليقه خود و هزينه‌اي كه مي‌خواهيد تقبل كنيد نوع سازه مدنظر را براي غرفه سازي انتخاب خواهيد كرد.

غرفه سازي تتريس

يكي از انواع سازه‌هاي نمايشگاهي كه بسيار پركاربرد است سازه تتريس است كه به آن سازه تركيبي نيز گفته مي‌شود. اين نوع در حال حاضر طرفداران زيادي دارد زيرا با حداقل زمان قابليت اجرا براي نمايشگاه‌ها را دارد. اين نوع سازه نقش بسزاي در ديده شدن و جلب‌توجه مشتريان دارد.  ملحقات اين سازه نمايشگاهي به‌طور كامل با آن همخواني دارد كه همين امر زيبايي غرفه شما را دوچندان مي‌كند. اين نوع غرفه سازيبه‌گونه‌اي است كه سازه‌هاي از پيش‌ساخته در رنگ و طرح‌هاي متفاوت آماده نصب مي‌باشند. اين نوع غرفه سازي مزاياي بسياري دارد كه مهم‌ترين آنها عبارت‌اند از: ايمني بالاي سازه، مقاوم بودن در برابر شرايط جوي، هزينه بسيار مناسب، شكل‌پذيري بالا و در نتيجه امكان ساخت اشكال كروي، سرعت بخشيدن به‌ كار، عدم محدوديت در طراحي طولاني، عدم توليد آلودگي صوتي، كه تمامي آن‌ها را در زمان انتخاب مي‌توان مدنظر قرارداد.

 غرفه سازي تتريس

غرفه سازي با سيستم ماكسيما

غرفه سازي با سازه ماكسيما يكي از راه‌هاي كاهش قيمت درزمينه ساخت غرفه مي‌باشد كه به همين دليل نظر بسياري از افراد را به خود جلب كرده است. اين نوع غرفه بيشتر براي غرفه سازي گروهي مورداستفاده قرار مي‌گيرد و سرعت فوق‌العاده بالايي در زمينه طراحي و نصب دارد. در غرفه سازي ماكسيما كف غرفه بيشتر از جنس موكت است، البته بنا به سليقه مشتري مي‌توان از پاركت‌هاي چوبي نيز استفاده كرد. اين نوع غرفه معايبي ازجمله امكان آسيب ديدن قطعه‌هاي آلومينيومي، عدم امكان ايجاد طبقه دوم و محدوديت ابعاد و اندازه‌هاي پروفيل‌ها دارد. شما مي‌توانيد بر اساس بودجه‌اي كه براي اين كار در نظر گرفته‌ايد آن را انتخاب كنيد.

غرفه سازي با سيستم ماكسيما

غرفه سازي پاپ آپ

ازآنجايي‌كه در اين نوع غرفه سازي از تصاوير چاپي از جنس كاغذ بر روي استراكچر آلومينيومي استفاده‌شده است، به‌راحتي باز و بسته مي‌شود. بيشتر افراد آن را نوعي چيدمان مي‌دانند. اين نوع غرفه‌ها ساختار بسيار ساده‌اي دارد كه امكان انبارداري اين محصول و استفاده مجدد از آن را نيز به وجود مي‌آورد. به دليل وزن سبكي كه دارد حمل‌ونقل آن بسيار راحت است اما همين سبك بودن محصول موجب شده است كه نتوان از آن در فضاهاي روباز استفاده كرد و همچنين با استفاده از اين نوع غرفه سازي امكان سرپوشيده كردن غرفه نيز ممكن نمي‌باشد.

غرفه سازي پاپ آپ

غرفه سازي اسپيس فريم

يكي از پرطرفدارترين انواع غرفه‌ها در حال حاضر نوع اسپيس فريم مي‌باشد، زيرا در هنگام بارندگي براي غرفه‌هاي چوبي كه در فضاي باز احداث‌شده است مشكلات فراواني به وجود مي‌آيد، اما غرفه سازي با سازه‌هاي اسپيس فريم اين مشكلات را ندارند زيرا از لوله‌هاي فولادي به هم متصل شده و همچنين چادر تشكيل‌شده است. بعضي افراد بنا به سليقه شخصي خود براي كف اين سازه‌ها از عمليات كف ريزي و اجراي پاركت استفاده مي‌كنند و بعضي ديگر فقط سطح غرفه را بافرش مناسبي مي‌پوشانند كه با توجه به سليقه مشتري هر 2 نوع كف سازي براي اين نوع غرفه سازي امكان‌پذير است.  در ساخت اين نوع غرفه به‌سرعت مي‌توان مساحت آن را كاهش يا افزايش داد. اين نوع غرفه سازي هزينه تمام‌شده كمي دارد اما از مشكلات اين نوع غرفه سازي مي‌توان به عدم ايجاد طبقه دوم و عدم انعطاف‌پذيري آن اشاره كرد.

غرفه سازي اسپيس فريم

غرفه سازي كليك

قطعات اين نوع سازه به‌واسطه نيروي مغناطيسي به يكديگر متصل مي‌شوند كه اين امر موجب راحتي هرچه  تمام‌تر كارشده است. جنس سازه كليك آلومينيومي است كه امكان نصب انواع قفسه، قرار دادن نمايشگر اختصاصي و ويترين، ميز مذاكرات، برد اطلاعات، المان‌هاي عمودي و افقي و بك لايت را نيز دارد. نصب و راه‌اندازي اين نوع سازه نيز بسيار آسان است و هيچ‌گونه محدوديت طولي در اجراي آن وجود ندارد. اين نوع غرفه هيچ‌گونه آلودگي صوتي ايجاد نمي‌كند و ضايعات خاصي توليد نمي‌كند. در اين مقاله ما 5 نوع از سازه‌هاي غرفه سازي را با جزئيات جنس و مزايا و معايبي كه دارد براي شما بيان كرده‌ايم كه شما مي‌توانيد محصول موردنظر خود را به شركت رايكا سازان سفارش دهيد و در مدت كوتاهي پروژه خود را تحويل بگيرد. همچنين اگر در انتخاب نوع سازه ترديد داريد مي‌توانيد با مشاوران ما تماس حاصل كنيد و بعد از توضيحات خواسته‌شده بهترين نوع اين محصول را باقيمت مناسب دريافت كنيد. هركدام از اين غرفه‌ها مي‌تواند مزايايي داشته باشد كه دست شمارا در انتخاب باز مي‌گذارد تا بتوانيد بهتر و راحت‌تر انتخاب نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.